הסדרים עם קופ''ח

הסדרים עם קופות החולים – רכיבה טיפולית
המידע שלהלן לא מהווה התחייבות בשם קופות החולים. המידע מעודכן לפי פרסומים שיוצאים מעת לעת בשם קופות החולים.
במסגרת הרכיבה הטיפולית, לחוות נחשונים הסדרים עם קופות החולים כללית מושלם ומכבי, לקוחות קופ"ח לאומית ומאוחדת זכאים להחזרים עבור שיעורי רכיבה טיפולית

קופת חולים לאומית
ניתן לקבל החזרים עבור ילדים שטרם מלאו להם 15, לקוחות קופ"ח לאומית משלמים את המחיר המלא בחווה ומגישים לקופה אתהחשבונית לקבלת החזר. גובה ההחזר- 56 ש"ח לטיפול. לקוחות לאומית זכאים לקבל החזר עבור לא יותר מ-30 טיפולים בשנה קלנדרית (ינואר-דצמבר)

קופת חולים מאוחדת

הסדר חדש במאוחדת, ללקוחות מאוחדת שיא עם ותק של לפחות שנה בביטוח שיא יכולים לקבל החזר מהקופה עבור רכיבה טיפולית. עבור הטיפולים משלמים בחווה מחיר מלא ודורשים את ההחזר באמצעות הצגת חשבונית בקופה. לפרטים נוספים יש לפנות לסניף הקרוב למקום מגוריכם או למשרד החווה. יש להביא הפניית מרופא ילדים.

קופת חולים כללית מושלם
כפי שמופיע בתקנון "כללית מושלם", כל עמית בגילאים 4 עד 18 ובעל ותק של לפחות 6 חודשים בביטוח המושלם, זכאי למכסה שנתית של טיפולים בכל שנה קלנדרית, עליהם ישלם עלות של השתתפות עצמית בלבד.

להלן ההסדר:
לתחילת הטיפול יש להביא: הפנייה לרכיבה טיפולית מרופא מומחה, או ניתן להביא הפנייה משולבת ואומר – הפנייה מרופא כללי (ילדים או משפחה) יחד עם איבחון או המלצה של מטפל פרארפואי (מרפא בעיסוק, פיזיוטרפיסט, קלינאית תקשורת, פסיכולוג וכד').

לא יהיה ניתן לקבל השתתפות עם הפנייה של רופא משפחהילדים בלבד.

ילדים בגילאי 4 עד 18 (יום לפני גיל 18) זכאים ל-30 טיפולים בשנה קלנדרית, ועד 100 טיפולים סך הכל.

קופת חולים מכבי
לגילאי 4 עד 18.
תנאים: תנאי הכרחי וראשון הוא שלילד קיים תיק בהתפתחות הילד במכבי, הפניית רופא ילדים לרכיבה טיפולית .

לקוחות מכבי משלמים בקופה את ההשתתפות העצמית ומגיעים לחווה עם טופס 17 (טופס התחייבות)
כמות טיפולים בשנה: 30

ילדים שאובחנו כסובלים מהפרעת קשב וריכוז זכאים לקבל השתתפות ממכבי עד גיל 12.