רכיבה על סוסים במרכז

מגורים במרכז הארץ לא חייבים לשלול מכם או מהילדים שלכם חוויות טבע מיוחדות במינן. אם אתם מרגישים צורך לצאת אל המרחבים הפתוחים, להתרענן משגרת הלחץ והעבודה, או אם הייתם רוצים לראות את הילדים שלכם לוקחים חלק בפעילות ספורטיבית באווירה אחרת עם ילדים ובעלי חיים יחד יש לנו רעיון נפלא בשבילכם – שלבו רכיבה על סוסים לילדים במרכז כחלק משגרת השבוע שלכם ותזכו לראות בשינויים מפתיעים לטובה.

 

 

שיעורי רכיבה על סוסים במרכז הארץ תוכלו לקבל בחוות נחשונים, חווה מקצועית הפועלת מזה שנים רבות כחווה טיפולית ומעניקה שיעורים מכל הסוגים ולכל הגילאים בשלל סגנונות רכיבה.

רכיבה על סוסים במרכז היא פתרון נפלא לילדים המתקשים במוטוריקה גסה ועדינה, לילדים וגם למבוגרים הזקוקים לחיזוק ברמת הביטחון והדימוי העצמי ולכל מי שרוצה להתנסות באתגר ספורטיבי עם בעל חיים עוצמתי שבמהלך תהליך הלמידה כולו יוצר חיבור מדהים ומצליח לשנות לחלוטין את תפיסת העולם שלנו.

חוות נחשונים, רכיבה על סוסים במרכז – לתיאום התקשרו עוד היום: 03-9386624

רכיבה על סוסים במרכז הארץ בחוות נחשונים הייחודית

בחוות נחשונים שבקיבוץ נחשונים (הסמוך לפתח תקווה וראש העין) תוכלו ליהנות משיעורי רכיבה על סוסים במרכז באווירה ייחודית. צוות החווה מוכשר להדריך ולאמן ילדים ומבוגרים בשיעורי רכיבה מקצועיים במהלך ילמדו עקרונות הרכיבה, תרגול מעשי, שיפור היציבה וסגנונות שונים של רכיבה אומנותית, ספורטיבית ועוד.

הסוסים בחוות נחשונים נוחים מאד ובעלי מזג רגוע. כולם ללא יוצא מן הכלל מתורגלים בהרכבה בכלל והרכבת ילדים בפרט. מלבד זאת ישנם בחווה סוסים בגדלים שונים כך שגם הילדים הקטנים יותר יכולים לחוות שיעורי רכיבה על סוסים במרכז על סוס קטן ושקט שיוביל אותם בבטחה.

החווה פועלת בין היתר כחווה טיפולים ומאפשרת גם לילדים בעלי לקויות שונות להשתלב בקבוצות רכיבה או בשיעורי רכיבה טיפולית אישיים (בהשתתפות קופות החולים).

שיעורי הרכיבה מתקיימים על פי לוח פעילות מתוכנן מראש לכן יש להירשם בהקדם ולהצטרף לקבוצת רכיבה על פי הגיל והניסיון. קבוצות הרכיבה נבנות כמובן על פי דרגת הניסיון והידע של הרוכב, מרמה בסיסית וניסיון רכיבה חסר ועד לקבוצות רוכבים מיומנים בעלי ניסיון ברכיבה מקצועית. לאחר תקופה מסויימת יתאפשר גם לרוכבים הצעירים להשתלב בתחרויות חוות נחשונים ובפעילויות רכיבה כלליות של החווה, להנאתם ולהנאת ההורים הגאים.

חוות נחשונים, בשבילכם ולשרותכם תמיד!

בטלפון  03-9386624  או במייל: orva@nachshonim.org.il

מלאו פרטים ונחזור בהקדם