רכיבת סוסים במרכז

מחפשים שיעורי רכיבת סוסים במרכז? חוות נחשונים, החווה הטיפולית באזור המרכז והשרון מזמינה אתכם להיות חלק ממשפחת החווה וליהנות משיעורי רכיבה פרטיים וקבוצתיים המתקיימים בהדרכתם המקצועית של מדריכי הרכיבה בחווה.
חוות נחשונים, רכיבה על סוסים במרכז – לתיאום התקשרו עוד היום: 03-9386624 
 
 
 
 
פעילויות רכיבת סוסים, מרכז הארץ 
אילו פעילויות מצפות לנו בחווה? חוות נחשונים מעמידה לרשות תלמידי הרכיבה אפשרות לשיעורי רכיבה לילדים, נוער ומבוגרים. כל השיעורים מתקיימים בהדרכתם של מאמנים ומדריכי רכיבה מקצועיים ובעלי ניסיון המשלבים את התלמיד בקבוצת רכיבה רק לאחר סשן של שיעורים פרטיים המתקיימים באופן אישי.
 
 
הסוסים בחוות נחשונים נוחים מאד ובעלי מזג רגוע. כולם ללא יוצא מן הכלל מתורגלים בהרכבה בכלל והרכבת ילדים בפרט. מלבד זאת ישנם בחווה סוסים בגדלים שונים כך שגם הילדים הקטנים יותר יכולים לחוות שיעורי רכיבת סוסים במרכז על סוס קטן ושקט שיוביל אותם בבטחה.
 
שיעורי הרכיבה מתקיימים במהלך כל השבוע על פי לוח פעילות מתוכנן מראש לכן יש להירשם בהקדם ולהצטרף לקבוצת רכיבה על פי הגיל והניסיון. קבוצות הרכיבה נבנות כמובן על פי דרגת הניסיון והידע של הרוכב, מרמה בסיסית וניסיון רכיבה חסר ועד לקבוצות רוכבים מיומנים בעלי ניסיון ברכיבה מקצועית. לאחר תקופה מסויימת יתאפשר גם לרוכבים הצעירים להשתלב בתחרויות חוות נחשונים ובפעילויות רכיבה כלליות של החווה, להנאתם ולהנאת ההורים הגאים.
 
רכיבת סוסים במרכז הארץ בחוות נחשונים הייחודית
בחוות נחשונים שבקיבוץ נחשונים (הסמוך לפתח תקווה וראש העין) תוכלו ליהנות משיעורי רכיבת סוסים במרכז באווירה ייחודית. במהלך השיעורים ילמדו עקרונות הרכיבה, תרגול מעשי, שיפור היציבה וסגנונות שונים של רכיבה אומנותית, ספורטיבית ועוד.
 
אנו מאמינים כי לצד חדוות הרכיבה הפרמטר החשוב ביותר הוא בטיחות הרוכבים, לכן מחזיקה החווה במתקנים רבים לטובת הרוכבים וכולם עומדים בתקנים המחמירים ביותר. החווה פועלת בין היתר כחווה טיפולים ומאפשרת גם לילדים בעלי לקויות שונות להשתלב בקבוצות רכיבה או בשיעורי רכיבה טיפולית אישיים (בהשתתפות קופות החולים).
 
 
חוות נחשונים, רכיבת סוסים במרכז, בשבילכם ולשרותכם תמיד!
בטלפון  03-9386624  או במייל: orva@nachshonim.org.il

מלאו פרטים ונחזור בהקדם