טיול סוסים בזוגות

אם אתם מחפשים רעיון רומנטי שישאיר זיכרון בלתי נשכח, כדאי שתשמעו על טיול סוסים לזוגות בחוות נחשונים. מדובר בחווה ששוכנת בשטח קיבוץ נחשונים בין פתח תקווה לראש העין, הטובל בנוף יפהפה של שדות מוריקים וגבעות. בחווה ממתינים לכם סוסים מאולפים בעלי אופי נוח ושקט במיוחד, שייקחו אתכם לטיול רגוע ושליו בנופי האזור.

 

 

למי מתאים טיול סוסים בזוגות

יש הסבורים כי טיול סוסים לזוגות מחייב רקע קודם ברכיבה, אך הדבר אינונכון. למעשה, אין כל צורך בידע או הבנה בסוסים, ואת כל ההדרכה הנדרשת תקבלו מהצוותשלנו בחוות נחשונים לפני היציאה. לאחר מכן, ילווה אתכם לאורך הטיול מדריך מקצועי,שיתאים את אופי הרכיבה והקצב להעדפות שלכם. הטיול יעבור בפינות טבע יפהפיותושלוות, בדגש על המקומות הרומנטיים ביותר, כך שהוא מתאים לכל זוג, בכל גיל ומכלסיבה. לדוגמא, יש הבוחרים לצאת לטיול סוסים כדי לציין יום נישואין או את יוםההולדת של בן הזוג, יש העושים זאת כמתנת הפתעה ליקיר ליבם, ויש שפשוט רוצים להכניסחוויה רומנטית ולחזק את קשריהם הזוגיים.

טיול שישאיר זיכרון מתוק

חשוב להדגיש שהמדריך שילווה אתכם מבין היטב את המעמד, וישמור בכל עתעל מרחק שיאפשר לכם להרגיש בטוחים מחד, ואינטימיים מאידך. אין ספק כי עצם הרכיבהעל הסוסים האציליים מכניסה את הזוגות מייד לדינאמיקה שונה – רגועה, קסומה וגםמלהיבה יותר. לכן אנו גם ממליצים להצטייד במצלמה על מנת שתוכלו לתעד את הטיולולהיזכר תמיד בהרגשה הטובה. בכל מקרה, מדובר בחוויה שתמשיך ללוות אתכם עוד תקופהארוכה, כשתישאו את המסע המשותף נצור בזיכרון. למעשה, אנו בטוחים שבעקבותיה לא רקתחזקו את החיבה והאהבה הזוגית, אלא גם תתאהבו בסוסים עצמם.

לפרטים נוספים על הטיול, והזמנות

אם גם אתם רוצים לחזק ולהחיות את הקשר הזוגי, להתרגש ביחד ולצאת למסע משותף, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בחוות נחשונים. צוות החווה עומד לרשותכם בטלפון או באמצעות האתר וישמח לספר לכם כל מה שתרצו לדעת על טיול סוסים לזוגות. לפרטים נוספים והזמנות, פנו אלינו בטלפונים 9386624–03 או 3686932–052.

מלאו פרטים ונחזור בהקדם