טיול רכיבה על סוסים במרכז

טיול בסגנון אחר – להיות כאן ועכשיו

גם באזור מרכז הארץ ניתן למצוא מרחבים של טבע פראי המזמין לטייל וליהנות בו. אחד מסוגי הטיולים המקוריים והייחודים הוא רכיבה על סוסים – כיחידים, כזוג או כקבוצה. טיול רכיבה על סוסים במרכז הארץ מתקיים באמצעות ובאחריות חוות סוסים שונות אשר מציעות רכיבה בהדרכתו של מדריך מקצועי ומנוסה, במרחבים פתוחים ובמגוון נופים – ביערות, על גבעות, הרים ושדות. ניתן באמצעות הרכיבה על סוסים לגמוע מרחקים ולחוות נופים שונים. וככלל, אין כמו לנוע באוויר הצח במרחבי הטבע.

 

 

הייחודיות שבטיולי רכיבה על סוסים

טיולי רכיבה על סוסים במרכז הארץ מקנים חוויה אחרת השונה בנוף החוויות העירוניות. זהו פתרון נפלא גם ליציאה מהשגרה וגם להתנסות אחרת. לנוע על ידי רכיבה שמצריכה תקשורת עם סוס או סוסה זוהי חוויה מעצימה ואף מרגשת במידת מה. אין מדובר רק בהתרשמות מןהנופים שאנו חולפים על פניהם אלא מתקיימת גם תקשורת עם חיה מרשימה שביום יום איננו נחשפים אליה.

הרכיבה דורשת מאתנו להיות כאן ועכשיו. כאשר אנחנו נמצאים וחווים רק את ההווה, זרם המחשבות הטורדניות מפסיק ואת מקומן תופסת שלווה. השילוב של רכיבה בחיק הטבע אך מעצים את תחושות העונג והנינוחות ובכך אנו זוכים אף לזמן בריאות בנוסף לכל. אם כך, תעשו לעצמכם טוב והרבה טוב וצאו לטיול רכיבה. בכל הרכב שהוא.

מחפשים אטרקציה קצת אחרת שניתן לשלב בטיול המשפחתי שאותו אתם מתכננים? זקוקים לפעילות עם ערך מוסף, וכזו שמתאימה הן לגדולים שבחבורה והן לקטנטנים יותר? אם כן, חוות נחשונים היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לסקירת כלל שירותי החווה, לחצו כאן ולקבל תמענה לשאלות שונות ובכל נושא, התקשרו לטלפון 03-9386624

מלאו פרטים ונחזור בהקדם