לימודי רכיבה טיפולית על סוסים

ללמוד או לא ללמוד?

צעירים רבים, ובייחוד לאחר שסיימו את הצבא, מוצאים את עצמם מתלבטים באיזה אפיק לבחור. האם לעבוד כמה חודשים ולהמשיך, לאחר מכן, ל"טיול הגדול של אחרי הצבא", או שאולי להתברג במסגרת לימודית כלשהי ולרכוש מקצוע. לחובבי בעלי החיים, וגם בני האדם, מוצעות כיום לא מעט אפשרויות המשלבות בין הטיפול באנשים לבין בעלי חיים. לימודי רכיבה טיפולית על סוסים היא אחת האפשרויות וניתן ללמוד אותה כיום אצל המומחים ולקבל את כל הכלים הנדרשים על מנת לצאת לדרך בתום תקופת הלימודים.

 

 

לבחור במסגרת הנכונה

המתעניינים בלימודי רכיבה טיפולית לימודים אלה יכולים להיות המענה המתאים והדרך להגשים חלום.הם מתבססים על אופיו ועל מזגו הנוח של הסוס ועל היותו אמצעי לפתח מיומנויות חשובות ולשפר אחרות. באמצעות הרכיבה על סוסים יכולים המטופלים ללמוד לתקשר טוב יותר, לחוש בטוחים עם עצמם, בעצמם ועם יכולותיהם השונות וגם לחזק תכונות מסוימות בהם.הלימודים מתקיימים בחוות של סוסים והם מספקים את כל הידע הנרחב שצריך המטפל לעתיד.

זוהי הזדמנות להיחשף לעולם מרתק מאד – טיפול באמצעות רכיבה טיפולית וכמובן גם לרכוש מקצוע נהדר שניתן לעסוק בו לאורך שנים. מקצוע המתאים לכל אלה המחוברים עמוק לבעלי החיים ורוצים גם לעזור לבני האדם. לאלה שהינם בעלי גישה טיפולית, עם הרבה מאד אמפתיה ורגישות.

מתעניינים בלימודי רכיבה טיפולית? חשוב לכם להיחשף אל התחום הזה במקום מיומן, מנוסה וגם מקצועי מאד? חוות נחשונים היא הכתובת המתאימה עבורכם. החווה מציעה לכם לימודי רכיבה טיפולית, אותם מעביר צוות מקצועי ומיומן של מומחים. לקבלת פרטים אודות לימודים אלה, לחצו כאן.

מלאו פרטים ונחזור בהקדם