קורס מדריכי רכיבה טיפולית

רכיבה טיפולית – על מה ולמה?

החיים שלנו רצופים באתגרים. אלה, ניצבים מולנו כבר מגילאים צעירים ומעמידים אותנו בפני לא מעט קשיים. עם השנים אנו צוברים מיומנויות שונות, ניסיון וגם מחזקים את היכולות הרגשיות שלנו כדי להתמודד עם האתגר וליהנות מחיים מסופקים וטובים יותר. בגילאים הצעירים היכולת להתגבר על מכשולים ובאופן כללי להתמודד עם קשיי החיים איננה רבה בדומה לזו של המבוגרים וילדים רבים, ובכל הגילאים, מוצאים את עצמם מול קושי רב. אם בעבר הוצעו טיפולים פסיכולוגיים שיוכלו לסייע בכך, הרי שכיום האפשרויות הן רבות יותר, ובהן נמצאת גם הרכיבה הטיפולית.

 

 

להתגבר על המכשולים

רכיב הטיפולית, אליה נחשפים במסגרת קורס מדריך רכיבה טיפולית, היא חלק בלתי נפרד מענף טיפולי המכונה טיפול בעזרת בעלי חיים. כולנו יודעים, ובייחוד אלה שמחזיקים בבעלי חיים בביתם, עד כמה היצורים הללו מכילים, משחררים ומפיצים הרבה מאד חום ואהבה. איןהכוונה כאן אך ורק לכלבים ולחתולים, כי אם לבעלי חיים נוספים, כמו סוסים. במהלך קורסמדריכי רכיבה טיפולית נחשפים המשתתפים בו ליכולותיו הרבות מאד של הסוס ובעיקר ליכולת שלו לסייע לילדים, ולמעשה לבני כל הגילאים, להתגבר על אתגרי החיים. קורסרכיבה טיפולית על סוסים מציג בפני המשתתפים בו את הרעיון העיקרי העומד מאחורי שיטתטיפול זו וההזדמנות לנצל את כישוריו המיוחדים של הסוס לטובת טיפול בבעיות רגשיות,חושיות, תנועתיות, חברתיות וגם קוגניטיביות.

במהלךקורס מדריכים לרכיבה טיפולית לומדים המשתתפים על הסוס ועל האופן שבו ניתן להיעזרבו. הרכיבה הטיפולית כוללת גם את הטיפול בסוס ואת ההתנסות בעבודה באורווה. כל אלהיחד מאפשרים למטופל, הזקוק לסיוע, להתנסות בתקשורת, בפעולות מוטוריות שונותהמצריכות שליטה בגוף ובעוצמת המגע וכן בהתמודדות עם רגשות שונים, כמו פחד, כישלוןואפילו הצלחה. זהו מענה טיפולי שיכול לסייע בבעיות רבות מאד, הן לילדים, הןל מתבגרים והן למבוגרים.

מחוברים לבעלי חיים ומעוניינים להפוך את האהבה שלכם למקצוע של ממש? חוות נחשונים היא הכתובת הנכונה עבורכם. החווה מציעה לכם קורס רכיבה טיפולית, שיאפשר לכם לקבל את כלהכלים הנדרשים לעוסקים בתחום ולאחר מכן – לצאת לדרך כמטפלים מקצועיים.
לקבלת פרטים אודות הקורס, לחצו כאן ולמידע נוסף התקשרו ל- 03-9386624

מלאו פרטים ונחזור בהקדם