רכיבה טיפולית במרכז

רכיבה טיפולית הינה אחד הכלים הייחודיים ביותר לטיפול במקרים שונים של נכות, טראומה, מצוקה נפשית, לקות מולדת פיזית וקשיים נוספים אחרים. בתהליך הרכיבה הטיפולית זוכה המטופל לחוויה מסוג אחר ולטיפול באמצעות כלים שונים משיטות טיפול נפוצות אחרות.
 
בראש תהליך הטיפול נמצא הקשר המיוחד שנוצר בין החיה, הסוס, לבין האדם, המטופל. הקשר הזה יוצר תקשורת בלתי מילולית של סימביוזה, כאשר הסוס מאפשר למטופל לנהוג אותו, להוביל אותו, לשבת על גופו ולחוות אותו בעוצמה.
 
עבור רבים מהמטופלים ישנו קושי גדול למצוא שיעורי רכיבה טיפולית מרכז, בעיקר משום שחוות סוסים אינן נפוצות כל כך באזור העירוני. על מנת להקל על המחפשים טיפול באמצעות רכיבה טיפולית במרכז אנו שמחים לספר על חוות נחשונים ובה מרכז ייחודי לרכיבה טיפולית מקצועית.
היכנסו אל האתר בכתובת: www.nahshonim.dpages.co.il
או צרו עמנו קשר טלפוני ונשמח להעניק לכם את כל המידע בנושא, חוות נחשונים, 03-9386624 נייד: 3686932 -05
שיעורי רכיבה טיפולית במרכז
המרחבים הפתוחים, האווירה הנעימה, בעלי החיים וגישת המדריכים בחווה מעניקים למטופל חוויה טיפולית מזן אחר. לא עוד חדר טיפולים סגור אלא מרחב פתוח המאפשר נשימה עמוקה והיפתחות גם במובן הנפשי.
 
הטיפולים מתבצעים בידי מדריכים מקצועיים המוסמכים להעביר שיעורי רכיבה טיפולית מכל סוג. בעלי ניסיון וידע רב בתחום וכמובן גישה טיפולית וזיקה לעבודה עם האוכלוסיות המיוחדות.
 
רכיבה טיפולית, עלות וביטוח
חוות נחשונים מוכרת על ידי כל קופות החולים כחווה המורשית לבצע טיפולי רכיבה על סוסים. לפיכך ניתן לשלם את הטיפולים באמצעות העברת מימון לטיפולי הרכיבה דרך קופות החולים השונות או דרך ביטוחים פרטיים מורחבים. חשוב לזכור כי יש לבצע הפניה והתחייבות בטרם תחילתו של הטיפול.
 
חוות נחשונים, חוות סוסים במרכז לשרותכם!
זקוקים לטיפולי רכיבה על סוסים? רוצים להעניק לילדיכם הזדמנות נוספת להשתלבות חברתית? מעוניינים בכלים הייחודיים לרכיבה טיפולית כדי להרחיב את אפשרויות הטיפול שלכם? הגעתם ללא ספק אל המקום הנכון. אנו בחוות נחשונים מחכים לכם בקוצר רוח.
 
חוות סוסים מרכז נחשונים, מאפשרת לכם את כל אלו ויותר. מדריכים מקצועיים, סוסים מאומנים ונוחים ואווירה כפרית. בואו לקחת חלק בטיפולי רכיבה על סוסים וליהנות מתוצאות טובות ויוצאות דופן.
 
חוות סוסים במרכז נחשונים, קיבוץ נחשונים, ד"נ מרכז 73190 
פנו אלינו באמצעות הטלפון הקווי – 03-9386624 או נייד: 052-3686932 ,
בכל שאלה, פנייה, בקשה או תהייה אל תהססו
שלחו אלינו דוא"ל ואנו נחזור אליכם בהקדם  orva@nachshonim.org.il

מלאו פרטים ונחזור בהקדם