רכיבה טיפולית לילדים

במה שונה וייחודי טיפול באמצעות רכיבה על סוסים

ילדים רבים בגילאים שונים סובלים ממגוון קשיים – החל מקשיים רגשיים, קשיים לימודיים וכלה בקשיים פיזיים. כיום המודעות הרבה ומגוון הטיפולים העצום מאפשרים לדייק בהתאמה בין הילד וצרכיו הספציפיים לבין סוג הטיפול הנכון לו. קיימים הטיפולים המסורתיים והשכיחים שחלקם הגדול משמש כענף בתחום הרפואה הקונבנציונאלית ו/או כחלק מהתחום הפרא רפואי. ההתנהלות ברובם של הטיפולים היא של הילד מול המטפל בתוך חדר כלשהו, לעיתים קרובות בסיוע שלעזרים מסוימים אך גם ללא כן.

 

 

ייחודיות הטיפול באמצעות רכיבה על סוסים

קיים מגוון נוסף שלטיפולים אשר מתבצעים באופן אחר. לדוגמה: רכיבה טיפולית על סוסים. טיפול מעין זה מתבצע במרחב החיצוני, בחווה בעלת שטח אשר יועד למטרה זו. רכיבה טיפולית לילדים משלבת סדרה של פעולות המקרבות ומקשרות בין הילד לבין הסוס – אם בזמן הרכיבה תוך כדי תקשורת ברורה והחלטית, בזמן טיפול אישי בסוס, בניקיון הסביבה בה הוא חיו כדומה.

כל התנהלות הילד מול הסוס מלווה בהדרכה צמודה של מדריך מוסמך ומיומן אשר מתאים את תוכן הטיפול לצרכייה ילד ולקצב הלימוד שלו.

באילו תחומים נוגע הטיפול ברכיבה

הטיפול באמצעות העיסוק וההתמודדות עם סוס והרכיבה עליו מקנה למטופל עבודה ולמידה עם כל החושים, התמודדות רגשית ופיסית במצבים שונים, והתנהלות תקשורתית מגוונת. לפיכך מגוון הקשיים שניתן לתת להם מענה טיפולי בדרך זו הוא רב.

זקוקים לכתובת מקצועית ומנוסה שתעזור לכם וגם לילדיכם הצעירים להתמודד עם קשיים רגשיים שונים? אם כן, חוות נחשונים היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. בחווה צוות מדריכים מקצועי ומנוסה מאד שישמח לעמוד לרשותכם ואפשרות לבחור שיעורי רכיבה, המיועדים לילדים בני 4 ומעלה. לסקירת כלל שירותי החווה, לחצו כאן ולקבל תמענה לשאלות שונות ובכל נושא, התקשרו לטלפון 03-9386624

מלאו פרטים ונחזור בהקדם