רכיבה על סוסים – מחיר

רכיבה על סוסים – על היתרונות הרבים שברכיבה

הורים רבים תוהים לאיזה חוג לשלוח את הילדים. ישנם לא מעט חוגי ספורט לילדים מכל הגילאים, חוגים בהתאמה מלאה לגיל ולצרכים. אחת האפשרויות העומדות לרשותם כיום היא רכיבה על סוסים מחיר החוג נקבע בהתאם לאופיו וגם על ידי החווה המציעה אותו והוא בהחלט משתלם לאור היתרונות הרבים שהוא מביא אתו.

 

 

לפתח מיומנויות חשובות

למתעניינים בהרשמה לחוג רכיבה על סוסים עבור ילדיהם, כדאי לזכור שזוהי אפשרות נפלאה לטווח רחב של גילאים, הן לבנות והן לבנים. חוג רכיבת סוסים משפר את בטחונו העצמי של הרוכב. הדבר נכון גם למבוגרים, המתנסים בכך, לאור פיתוח מיומנויות שונות תוך כדי הרכיבה ותוך כדי העבודה עם הסוס. הרכיבה עוזרת לחזק את השרירים המייצבים של הגוף וגם משפרת את שיווי המשקל. היא עוזרת בפיתוח הקואורדינאציה ובשיפור היכולת לשלוט על אברי הגוף השונים באופן נפרד – על הידיים, על הרגליים ועוד. הרכיבה עצמה היא פעולה מורכבת בזמן קצר המצריכה מהרוכב הרבה מאד תשומת לב לגופו. זו, עוזרת לו מאד ללמוד להכיר את הגוף, להבין אותו וגם לשים לב לאופן שבו הוא מתנהל במרחב.

ללמוד לתקשר ולהתנסות במקצבים שונים

רכיבה על סוסים משפרת מאד את הריכוז ואת הקשב. על מנת לרכב על הסוס בבטחה, הרוכב נדרש להיות נינוח ורגוע מאד וכן לשים לב לתגובותיו של הסוס וגם לסביבה. עליו לתקשר כהלכה עם הסוס ועם המדריך, המוביל אותו במידת הצורך, ולהגיב באופן מיידי למצבים שונים. הרכיבה עצמה גם עוזרת לשפר את המוטוריקה ואפילו את חוש הקצב. ניתן להתנסות בסוגים שונים של מקצבים – הליכה עם הסוס, ריצה קלה איתו וגם דהירה. וכמובן קשה שלא להזכיר את האמפתיה ואת הרגישות לאחר, ובייחוד לבעלי חיים, שמפתחים תוך כדי הרכיבה. רגישות שחשובה מאד לכל תחומי החיים.

רוצים לשלוח את הילדים לחוג רכיבה? חוות נחשונים היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החווה מציעה לימודי רכיבה על סוסים המתאימים לכל הגילאים. לקבלת פרטים, לחצו כאן ולמידע נוסף התקשרו ל – 03-9386624

מלאו פרטים ונחזור בהקדם