טיול בסגנון אחר – להיות כאן ועכשיו – טיולי רכיבה על סוסים במרכז

גם באזור מרכז הארץ ניתן למצוא מרחבים של טבע פראי המזמין לטייל וליהנות בו. אחדמסוגי הטיולים המקוריים והייחודים הוא רכיבה על סוסים – כיחידים, כזוג או כקבוצה. טיולרכיבה על סוסים במרכז הארץ מתקיים באמצעות ובאחריות חוות סוסים שונות אשר מציעותרכיבה בהדרכתו של מדריך מקצועי ומנוסה, במרחבים פתוחים ובמגוון נופים – ביערות, עלגבעות, הרים ושדות. ניתן באמצעות הרכיבה על סוסים לגמוע מרחקים ולחוות נופים שונים.וככלל, אין כמו לנוע באוויר הצח במרחבי הטבע.

 

 

הייחודיות שבטיולי רכיבה על סוסים

טיולירכיבה על סוסים במרכז הארץ מקנים חוויה אחרת השונה בנוף החוויות העירוניות. זהופתרון נפלא גם ליציאה מהשגרה וגם להתנסות אחרת. לנוע על ידי רכיבה שמצריכה תקשורתעם סוס או סוסה זוהי חוויה מעצימה ואף מרגשת במידת מה. אין מדובר רק בהתרשמות מןהנופים שאנו חולפים על פניהם אלא מתקיימת גם תקשורת עם חיה מרשימה שביום יום איננונחשפים אליה.

הרכיבהדורשת מאתנו להיות כאן ועכשיו. כאשר אנחנו נמצאים וחווים רק את ההווה, זרם המחשבותהטורדניות מפסיק ואת מקומן תופסת שלווה. השילוב של רכיבה בחיק הטבע אך מעצים אתתחושות העונג והנינוחות ובכך אנו זוכים אף לזמן בריאות בנוסף לכל. אם כך, תעשולעצמכם טוב והרבה טוב וצאו לטיול רכיבה. בכל הרכב שהוא.

מחפשיםאטרקציה קצת אחרת שניתן לשלב בטיול המשפחתי שאותו אתם מתכננים? זקוקים לפעילות עםערך מוסף, וכזו שמתאימה הן לגדולים שבחבורה והן לקטנטנים יותר? אם כן, חוותנחשונים היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לסקירת כלל שירותי החווה, לחצו כאן ולקבלתמענה לשאלות שונות ובכל נושא, התקשרו לטלפון 03-9386624

מלאו פרטים ונחזור בהקדם