קורס מדריכי רכיבה טיפולית מחיר

טיפול באמצעות בעליחיים מהווה טיפול המוגדר גם כריפוי בעיסוק. באמצעות בעלי חיים מאומנים ובעלי האופיהמתאים מנתב ומעודד המטפל את הקשר והתקשורת שבין המטופל לחיה. הקרבה לבעל החייםאינה דורשת שימוש בדיבור וקיימת מצד החיה קבלה מלאה ללא תנאי. תחושת האמון והביטחוןמתקבלת באופן ישיר ומידי באמצעות הקרבה לבעל החיים. בתהליך הטי ול עצמו מתרחשתהתבוננות ומודעות פנימית של המטופל כתוצאה  מהתבוננות ומגע עם בעל החיים וכן נרכשים כלים להתנהגות ולהתנהלות בריאה.

 

 

יתרונות הרכיבה הטיפולית

רכיבה טיפולית על סוסיםמשתייכת גם היא לתחום הטיפול באמצעות בעלי חיים. ילדים רבים וכן אנשים מבוגריםנעזרים בה. הרכיבה הטיפולית נותנת מענה לקשיים שונים – התנהגותיים, פיסיים,קוגניטיביים וכדומה. לרב מדובר לא רק ברכיבה אלא אף בטיפול בסוס, בהאכלתו ובניקיוןהאורווה. בכך מתאפשרת קרבה מקסימאלית אל הסוס אשר מגדילה את הביטחון ותחושת השליטה.מגוון ההתנסויות הפיסיות והרגשיות תורם למודעות רחבה יותר בשילוב קבלת כלים שונים ומעצימיםאשר מסייעים לקשיים השונים ונותנים מענה לצרכים המגוונים.


להיות מדריך רכיבה טיפולית

 

הדרכת רכיבה על סוסיםמשלבת ידע בעבודה עם הסוס וידע וגישה בנוגע לתחום הטיפולי. מדריך רכיבה טיפוליתמקבל הכשרה מלאה, עיונית ומעשית לשם הסמכתו. בחיפוש אחר קורס מדריכי רכיבה טיפולית מחיר וכן תכני לימוד ומקום לימוד יהיו פרמטרים, אותם ניתן למצוא באמצעות האינטרנט,דרך המלצות ופרסומים שונים וכך לקבל את ההחלטה היכן נכון ומתאים ללמוד.

רואיםאת עצמכם עוסקים בעתיד בתחום הטיפול באמצעות בעלי חיים, ובייחוד סוסים? מחפשיםכתובת מקצועית ומנוסה שתוכל לספק לכם את כל הכלים הנדרשים על מנת להציע זאת? אםכן, חוות נחשונים היא המקום הנכון לפנות אליו. לסקירת כלל שירותי החווה, לחצו כאן ולקבלתמענה לשאלות שונות ובכל נושא, התקשרו לטלפון 03-9386624 

מלאו פרטים ונחזור בהקדם