רכיבה על סוסים בשרון

אזור השרון הקסום הממוקם בליבה של הארץ מציע שפע של פעילויות, אחת המרגשות שביניהן היא רכיבה על סוסים בשרון. מי שמעולם לא התנסה ברכיבה יזכה לחוויה ייחודית המשלבת בין קירבה לחיה עוצמתית לבין תחושת שחרור עילאית מעצם הדהירה בינות לטבע הירוק שסובב את החווה כששטף של אדרנלין פועם בגוף כולו.
 
 
 
 
רכיבה על סוסים בשרון לא חייבת להיות חוויה חד פעמית, רכיבה על סוסים בשרון יכולה להיות חלק בלתי נפרד מהשגרה השבועית שלכם. אתם יכולים להירשם לשיעורי רכיבה על סוסים לכל גיל בחוות נחשונים, להגיע אחת לשבוע לרכיבה משפחתית או מדי פעם להשתלב בקבוצות טיולי סוסים. עבור פעוטות ישנה אפשרות לטיול רכיבה על פוני אותו יכולים ההורים להוביל ידנית בסביבת החווה, כך שכולם נהנים וזוכים לרכיבה חוויתית על סוס.
 
סוסים למען הבריאות
אם הילד שלכם סובל מקשיים במוטוריקה גסה או עדינה, קשיים ביכולת הרגשית חברתית או אפילו קשיים פיזיים כמו יציבה, שיווי משקל ועוד השתלבות בשיעורי רכיבה על סוסים הוא ללא ספק הפתרון הנכון עבורו.
 
כל השיעורים מתקיימים בהדרכתם של מאמנים ומדריכי רכיבה מקצועיים ובעלי ניסיון. במהלך השיעורים ילמדו עקרונות הרכיבה, תרגול מעשי, שיפור היציבה וסגנונות שונים של רכיבה אומנותית, ספורטיבית ועוד.
 
החווה פועלת בין היתר גם כחווה טיפולים ומאפשרת גם לילדים בעלי לקויות שונות להשתלב בקבוצות רכיבה או בשיעורי רכיבה טיפולית אישיים (בהשתתפות קופות החולים).
 
כי רכיבה על סוסים בשרון, במרחק נגיעה מכל ערי המרכז, במיקום קסום וירוק המאפשר חיבור ישיר לטבע שסביב יפתח עבורכם את חלום ההזדמנויות לעשות שינוי, לשבור שיגרה ולצאת אל הטבע. לחזק את הגוף ולענג את הנפש.
 
חוות נחשונים, רכיבה על סוסים בשרון – מזמינה אתכם לחוויה מרגשת בכל פעם מחדש. ילדים, נוער ומבוגרים בכל גיל רוכבים ונהנים בחוות נחשונים.
לתיאום התקשרו עוד היום: 03-9386624  ,
 
רכיבת על סוסים בשרון, בחוות נחשונים הייחודית
בחוות נחשונים שבקיבוץ נחשונים (הסמוך לפתח תקווה וראש העין) תוכלו ליהנות משיעורים או טיולי רכיבה על סוסים בשרון באווירה ייחודית. שיעורי רכיבה במגוון סגנונות לילדים, נוער ולמבוגרים. 
 
במקביל מזמינה החווה ילדים, משפחות, זוגות אוהבים וחברים לחוויה בלתי נשכחת של טיולי רכיבה על סוסים בשרון. הטיולים מתקיימים במרחבים הסובבים את חוות נחשונים, בלב הטבע הירוק של מרכז הארץ. לכם נותר בעצם רק לבחור בין טיולי סוסים למשפחות, טיול רומנטי או טיול סוסים מגבש לצוות העובדים.
 
חוות נחשונים, רכיבה על סוסים בשרון בשבילכם ולשרותכם תמיד!
בטלפון  03-9386624  או במייל: orva@nachshonim.org.il

מלאו פרטים ונחזור בהקדם