חוג רכיבה על סוסים לילדים

חוג רכיבה על סוסים

 

חוות נחשונים שוכנת בקיבוץ נחשונים בין פתח תקווה לראש העין, מיקומה של החווה הינו באווירה כפרית רגועה וקסומה. בחווה עצמה, ישנן פינות משחק לילדים, בקתת עץ עם שתייה חמה וקרה להורים, פינות מוצלות ובעלי חיים שונים שמספקים הנאה לילדים לפני הרכיבה ואחריה. 

בחווה יש מגוון רחב של מגרשי רכיבה תקניים לרכיבה, ומגרש מיוחד שמותאם באופן מיוחד לחוג רכיבה על סוסים לילדים, שבו הרכיבה נעשית על סוסי פוני. סמוך למגרש ישנן פינות ישיבה מוצלות מהן ההורים יכולים להשקיף על הילדים בשעה שהם רוכבים על הסוסים.

בחוות נחשונים יש מגוון רחב של סוסים בגדלים שונים ועם אופי נוח מאד שמותאמים לרכיבה של ילדים ולרכיבה טיפולית, כל ילד מקבל סוס מותאם לגילו, אופיו וצרכיו. אנחנו שמים דגש מיוחד על בטיחות הרוכבים וחוג רכיבה על סוסים מותאם לילדים ללא ניסיון כלל וגם לכאלה שכבר רכבו בעבר.

חוגי רכיבה על סוסים לילדים הינם לילדים מגיל 4 – בגיל זה הרכיבה נעשית על סוס פוני. אנחנו מלמדים את היסודות של רכיבה נכונה, כלומר, ישיבה נכונה על גבי הסוס, שיפור של היציבה ושיווי המשקל, הלימוד נעשה באמצעות משחקים, אתגרים ספורטיביים ושמירה על הנאת הילד מהרכיבה.

מה לומדים בשיעורים הראשונים?

בשיעורים הראשונים, מלמדים להכיר את הסוסים, להכין את הסוס לרכיבה, הבנת הסוס, וכמובן, את יסודות הרכיבה הנכונה. נלמד מהם סגנונות הרכיבה השונים וכללים של רכיבה בטוחה. השיעורים הראשונים הינם פרטניים על סוסי פוני (גזע סוסים קטן שמותאם לרכיבה של ילדים ומעניק תחושת בטחון ושליטה גדולה יותר), ולאחר מכן משובץ הרוכב הצעיר לקבוצה שמותאמת לגילו ויכולות הרכיבה שלו.

מה הילדים מפיקים בחוגי רכיבה?

כיום, הילדים חשופים כל העת לגירויים אינסופיים מהטלפון, מהמחשב והטלוויזיה, פעילות הרכיבה מעניקה שיפור של המיומנות החברתית, מעצימה ומסייעת בקשיים התנהגותיים. בצד הפיזי חל שיפור ביציבה, בסיבולת, חיזוק מערכת השרירים, קואורדינציה ועוד.

מה זה רכיבה אמנותית? (דרסאז')

דראסז’ היא שיטה של אימון הסוס ושיפור של כישורי השליטה של הרוכב, בצורה שהסוס והרוכב עובדים טוב יותר ביחד ומבינים אחד את השני בצורה חלקה. כאשר רוכבים נכון, הסוס ירגיש בטוח יותר ויראה מוכנות רבה יותר לשמוע לרוכב ולבצע את בקשותיו.

בחוות נחשונים ניסיון של למעלה מעשרים וחמש שנים בלימודי רכיבה על סוסים של ילדים. במידה ואתם חושבים על חוג רכיבה על סוסים. מחיר החוג מושפע מכמות הפעמים בשבוע, וסוג השיעורים. אם ברצונכם לשמוע פרטים נוספים על חוג רכיבה, נשמח מאד אם תתקשרו אלינו לטלפון 03-9386624 :או שתצרו קשר כאן.

מלאו פרטים ונחזור בהקדם