חוות סוסים

יש הורים שאומרים, שלמען ילדיהם, הם מוכנים לנסוע עד לירח ובחזרה, ואכן הורים רבים מסיעים את ילדי המשפחה לחוגים שונים בשעות אחה"צ לאינספור חוגים. פעמים רבות לאחר מספר שבועות או חודשים, הילד מאבד עניין וההורים מחפשים את האטרקציה השבועית הבאה בשבילו. אנחנו מציעים משהו שונה לחלוטין ממה שילדכם הכיר עד כה.

חוות נחשונים נמצאת בין פתח תקוה לראש העין בסמיכות לכביש שש, מה שהופך אותה זמינה וקרובה מאד, אך היתרון הגדול של חוות נחשונים, אינו בקרבה שלה, אלא בערך המוסף וההנאה הגדולה שהיא מספקת לילדים. החווה הינה משפחה אחת גדולה של מדריכים מקצועיים ומנוסים וילדים ומבוגרים שחלקם רוכבים בה שנים רבות. זאת אינה חוות סוסים רגילה, אלא חווה ייחודית המשמשת כבית חם לילדים מכל הגילאים.

החווה נמצאת בלב אווירה כפרית, קסומה ורגועה, לפני ואחרי הרכיבה, הילדים יכולים לשחק בפינות המשחק השונות הפזורות במקום, ישנן חיות משק המסתובבות בחווה ומוסיפות לגוון הפסטורלי של המקום. בזמן הרכיבה, ההורים יכולים לצפות בילדיהם מפינות ישיבה מוצלות או להכין לעצמם קפה או תה בבקתת עץ, ולקרוא עיתון בנחת.

כל המדריכים בחווה הינם מדריכי רכיבה מוסמכים ומקצועיים בעלי ניסיון רב ועשיר בעבודה עם ילדים בכל קשת הגילאים. בחווה יש גם מדריכי רכיבה טיפולית אשר מטפלים במבוגרים ובילדים במשך שנים רבות.

ההנאה של הרוכבים חשובה מאד, אך אצלנו הבטיחות קודמת לכל דבר, מגרשי האימונים שלנו, עומדים בתקנים המחמירים ביותר והמדריכים שמים דגש מיוחד על שמירה על כללי בטיחות והעברה של תכנים אלה לרוכבים מתחילים ומתקדמים כאחד. הסוסים בחווה הם בעלי אופי נוח ושקט במיוחד ורגילים לעבודת שיעורי רכיבה. לילדים בגיל צעיר מותאמים סוסי פוני, אשר הינם נמוכים יותר ומקנים תחושת ביטחון לילד.

יש לנו למעלה מעשרים וחמש שנות ניסיון בלימודי רכיבה על סוסים לילדים ומבוגרים. אם ברצונכם לשמוע פרטים נוספים על חווה מסוג שלא הכרתם עדיין, מקום שהוא גם בית וגם קהילה, מקום שמעניק לא רק הנאה, אלא גם מחזק את הביטחון העצמי ואת התקשורת הבינאישית.  נשמח מאד אם תתקשרו אלינו לטלפון 03-9386624 :או שתצרו קשר כאן.

מלאו פרטים ונחזור בהקדם