לימודי רכיבה טיפולית

אם אתם רוצים לעשות משהו קצת שונה בחיים, משהו עם ערך ומשמעות אמיתית, ועל הדרך לרכוש מקצוע ייחודי ומבוקש שנותן סיפוק אדיר, אנחנו חושבים שהגעתם למקום הנכון. לימודי רכיבה טיפולית מתאימים לאנשים מיוחדים, שאוהבים בעלי חיים ויש בהם אמפטיה ורצון לעזור לאחר. זהו תחום יוצא דופן, שמתאים לאנשים מיוחדים עם אינטליגנציה רגשית גבוהה.

מהם לימודי רכיבה טיפולית על סוסים?

רכיבה טיפולית נעזרת בסוס ובמגרש האימונים לטיפולים שונים בתחומי התקשורת, הרגש והתנועה. זהו תחום שמותאם לטיפול בילדים ומבוגרים ונעזר בקשר הרגשי החזק שנוצר עם הסוסים בזמן הרכיבה. תנועתו של הסוס עוזרת לנכים בייצוב הגוף ומשפרת מאד את התנועה והתחושה שלהם. תנועת הסוס מחקה את תנועת גוף האדם והליכה אנושית מה שמחזק את תחושת הביטחון לאנשים שמתקשים בהליכה או צריכים שיקום.

כמה זמן נמשך קורס לימודי רכיבה טיפולית?

אורכו של קורס מדריכי רכיבה טיפולית הוא למשך שנה אחת, יום לימודים אחד בשבוע ומתפרש על פני 396 שעות.

איזה תעודה מקבלים בסוף הקורס?

לימוד רכיבה טיפולית על סוסים הינם לימודי תעודה שבסופם מקבלים תעודת "מדריך לרכיבה טיפולית". התעודה מתקבלת הינה של מכללת רופין, בה מתקיימים הלימודים העיוניים.

למי מתאים ללמוד רכיבה טיפולית?

הקורס מתאים במיוחד למי שיש רקע ואהבה לחיות וסוסים, מטפלים מתחומים שונים עם גישה לאנשים בעלי צרכים מיוחדים, מדריכי רכיבה וצעירים לאחר צבא או שירות לאומי שמרגישים שתחום זה מדבר אל ליבם.

מהם הנושאים שנלמדים בלימודי רכיבה טיפולית?

הלימודים הינם תאורטיים ומעשיים ולומדים בהם מגוון רב של נושאים: תקשורת עם הסוס, עבודת קרקע עם הסוס, מתודיקה של רכיבה טיפולית, בטיחות בעבודה עם הסוס, עזרה ראשונה, אנטומיה, פיזיולוגיה, יציבה נכונה, פסיכולוגיה, עקרונות הדרכה ועוד.

במידה ואתם חושבים על רכיבה טיפולית, לימודים בחוות נחשונים משלבים מקצועיות וניסיון ונותנים כלים רבים לעבודה מרתקת וייחודית עם סוסים בתחום העיוני והמעשי. זאת הזדמנות לשלב בין העולם המרתק והייחודי של הרכיבה הטיפולית, ולרכוש מקצוע עם ביקוש רב בשוק העבודה.

נשמח אם תתקשרו אלינו לטלפון 03-9386624 :או שתצרו קשר כאן.

מלאו פרטים ונחזור בהקדם