רכיבה טיפולית מכבי

רכיבה טיפולית היא שיטה ייחודית המבוססת על שיטות טיפול נוספות בעזרתם של בעלי חיים ומשלבת אספקטים שונים מתחום הפסיכולוגיה, החינוך, השיקום ומתאימה מאד לטיפול בילדים, בני נוער ומבוגרים עם הפרעות רגשיות או בעלי לקויות שונות.

בין המטופל המדריך לסוס נרקם קשר מיוחד ועדין, שמשלב בין תקשורת מילולית ומגע שמביא לסימביוזה ולחוויות רגשיות חזקות. המטופל חווה הצלחות וגם כישלונות ומעבד אותם בצורה חיובית של סביבה תומכת ומפתח מודעות עצמית גבוהה יחד עם צמיחה אישית. הטבע והסביבה הפתוחה בחוות נחשונים עוזרת מאד ביצירת מרחב לחוויות המיוחדות הללו.

הרכיבה הטיפולית מותאמת לטיפולים במספר רב של מוגבלויות. ההשפעה הפוזיטיבית של הרכיבה, על אנשים בוגרים ככלל ועל ילדים בפרט, הוכחה פעמים רבות ומניבה תוצאות יוצאות דופן. בעקבות סיפורי ההצלחה הרבים של הרכיבה הטיפולית, קופות החולים הבינו שזאת דרך מצוינת לעזור למטופלים שלהם ולתת להם כלי רב עוצמה על מנת לעזור להם.

לחוות נחשונים הסדרים עם קופות החולים לגבי רכיבה טיפולית מכבי, כללית מושלם ולאומית, לכולן אפשרויות שונות ותנאים לגבי ההחזרים השונים. אנו ממליצים לברר מול קופת החולים אליה אתם משתייכים על מנת לקבל מידע מפורט או ליצור איצתנו קשר טלפוני מפני שהתנאים משתנים מעת לעת.

איך מתחיל הטיפול ברכיבה טיפולית?

במפגש הראשון כדאי להביא מכתב מגורם מפנה (יועצת בית ספר, פסיכולוג, מרפא בעיסוק, פיזיותרפיסט ועוד), ההורים ימלאו שאלון לגבי הילד (על מנת להבין בצורה הטובה ביותר את הקשיים של הילד) על מנת להבין מהן המטרות של הטיפול ובניית תוכנית מתאימה עבורו.

הטיפול מתקיים פעם בשבוע. בהתחלה הטיפול הינו פרטני, ובהמשך המטפל ישקול שיבוץ בעבודת רכיבה בקבוצה. תיקו של הילד המטופל תמיד זמין להורים, וכמו גם המדריך המטפל זמין לשאלות שמתעוררות לגבי התקדמות הילד ותכנית הטיפול.

לחוות נחשונים ניסיון רב ברכיבה טיפולית לילדים ומבוגרים. בחווה מדריכים מקצועיים, סוסים בעלי מזג נוח ואווירה קסומה. אתם מוזמנים לקחת חלק בטיפולי רכיבה על סוסים וליהנות מתוצאות מפתיעות ויוצאות דופן. נשמח מאד אם תפנו אלינו במידה ואתם מתעניינים ברכיבה טיפולית, אם ברצונכם לשמוע פרטים נוספים על החווה המדריכים ודרכי הטיפול, נשמח מאד אם תתקשרו אלינו לטלפון 03-9386624 :או שתצרו קשר כאן.

מלאו פרטים ונחזור בהקדם