רכיבת סוסים במרכז 

ניתן למצוא עדויות לרכיבה על סוסים כבר לפני 2500 שנה לפנה"ס, השימוש בסוסים היה נפוץ משחר התרבות האנושית לצרכי חקלאות, תחבורה, מלחמה, ומסחר. במאה העשרים, לאחר המצאת המכונית, לא היה צורך עוד בשימוש בסוסים לצרכי תעבורה וחקלאות והשימוש בסוסים השתנה לפעילות של שעות הפנאי, לספורט, ולרכיבה טיפולית, טיולים בטבע ועוד.

רכיבת סוסים מתחלקת לשני מקצועות עיקריים:

  • אינגליש – שבהם קיימים מקצועות הקפיצות, ודרסאז' (רכיבה אמנותית שבה נדרש להפגין שליטה בסוס)
  • ווסטרן – סגנון רכיבה שמתאפיין במקצועות הרודיאו ומקצועות רכיבה חופשיים יותר.

בתחילת הדרך, חוות נחשונים לימדה רכיבה בסגנון אינגליש (סגנון האנגלי קלאסי) ובהמשך גדלה והפכה למרכז רכיבה טיפולית ולימוד מדריכים של רכיבה טיפולית. צוות החווה כולל מדריכי רכיבה ומדריכים לרכיבה טיפולית מוסמכים ומקצועיים , צוות המדריכים הינו בעל ניסיון עשיר מאד בלימוד  והדרכת רכיבה ובעבודה עם סוסים. המדריכים בחווה עובדים עם רוכבים בכל רמות הרכיבה ובכל הגילאים.

מיקומה של חוות נחשונים הוא בקיבוץ נחשונים, בין ראש העין ופתח תקווה כך שאם אתם מחפשים רכיבת סוסים במרכז, חוות נחשונים זה המקום בשבילכם. החווה שוכנת באזור כפרי, פסטורלי וקסום. במקום יש מגוון של סוסים בעלי אופי נוח שמותאם במיוחד ללימודי רכיבה, לילדים צעירים יש מתחם מיוחד עם סוסי פוני. (סוסים נמוכים במיוחד ושקטים, אשר מקנים הרגשת ביטחון לילדים).

אנחנו מאמינים כי לצד אהבת הרכיבה על סוסים הגורם החשוב ביותר הוא בטיחותם של הרוכבים מכל הגילאים, ולכן יש בחווה מתקנים רבים לטובתם של הרוכבים וכמובן, כולם, עומדים בתקנים הבינלאומיים המחמירים ביותר. חוות נחשונים  פועלת בין היתר כחווה לרכיבה טיפולית ומאפשרת גם לילדים עם לקויות שונות להשתלב בקבוצות הרכיבה השונות או לקבל שיעורי רכיבה פרטניים.

בחוות נחשונים ניסיון של למעלה מעשרים וחמש שנים בלימודי רכיבה על סוסים של ילדים. נשמח אם תפנו אלינו במידה ואתם מתעניינים ברכיבת סוסים. מרכז תשומת הלב שלנו מופנה להנאה ולערכים שהרוכב מקבל ושימת דגש על ההיכרות עם הסוס והציוד אשר משתמשים בו ברכיבה. אם ברצונכם לשמוע פרטים נוספים על רכיבת סוסים במרכז הארץ, נשמח מאד אם תתקשרו אלינו לטלפון 03-9386624 :או שתצרו קשר כאן.

מלאו פרטים ונחזור בהקדם