שיעורי רכיבה על סוסים מחיר

מיקומה של חוות הסוסים נחשונים הינו בקיבוץ נחשונים, אשר שוכן בין ראש העין ופתח תקווה (בירידה במחלף נחשונים בכביש שש). החווה נמצאת באזור כפרי, פסטורלי וקסום. צוות החווה כולל מדריכי רכיבה ומדריכים לרכיבה טיפולית מוסמכים ומקצועיים, צוות זה הינו בעל ניסיון עשיר מאד בלימוד והדרכת רכיבה מסוגים שונים ובעבודה עם סוסים. המדריכים בחווה עובדים עם רוכבים בכל רמות הרכיבה ובכל הגילאים. מגילאי 4 ועד לרוכבים עם שנות ניסיון רבות.

במקום יש מגוון גדול של סוסים בעלי אופי נוח במיוחד, שמותאם ללימודי רכיבה, לילדים צעירים יש מתחם מיוחד עם סוסי פוני. (סוסים נמוכים במיוחד ושקטים, אשר מקנים הרגשת ביטחון לילדים).

מהם היתרונות ברכיבה על סוסים?

נרמול טונוס –תנועת הסוס משפיעה על טונוס השרירים של הרוכב; תנועה קצבית ומהירה עוזרת להעלאת טונוס ולגיוס שרירים.

שיפור יציבה – פעולת הרכיבה דורשת סימטריה של הגוף, וגורמת להפעלה וליטוש של תגובות.

שיפור הקואורדינציה –הטיפול בסוס בזמן הרכיבה כרוך בשרשרת פעולות מורכבת ומתואמת, הדורשת יכולת קואורדינטיבית.

תהליכים רגשיים – באמצעות התבוננות ויחסי גומלין עם בעלי החיים, ניתן להיעזר ברמה האינטלקטואלית והאמוציונאלית לתובנות וקבלה של תהליכי חיים שונים: לידה, מוות, פציעה, מחלה, ועוד.

שליטה עצמית – חשיבות גדולה בזמן רכיבה על סוסים, ללא שליטה עצמית הרוכב לא יוכל לשלוט בסוס.

פיתוח של כישורים חברתיים –כללי התנהגות שנרכשים ברכיבה קבוצתית, שילוב גורמים משחקיים, שיתופי פעולה ואף תחרותיות.

בחוות נחשונים מאמינים כי הגורם החשוב ביותר הוא בטיחותם של הרוכבים מכל הגילאים, המתקנים רבים, עומדים בתקנים בינלאומיים מחמירים ביותר. חוות נחשונים פועלת בין היתר גם כחווה לרכיבה טיפולית ומאפשרת לילדים עם לקויות שונות להשתלב בקבוצות הרכיבה השונות או לקבל שיעורי רכיבה פרטניים.

מגיל 4 ואילך ניתן להתחיל בשיעור רכיבה על סוסים. מחיר החוג הינו לשיעור אחד בשבוע. השיעורים הראשונים (חודש-חודשיים) הינם פרטניים ואחרי זה, מצטרף הרוכב לקבוצה שמתאימה מבחינת גיל ורמת רכיבה. אם ברצונכם לשמוע עוד על שיעורי רכיבה על סוסים. מחיר החוג, מידע על צוות המדריכים, שעות פעילות ועוד. נשמח אם תתקשרו אלינו בטלפון 03-9386624 :או שתצרו קשר כאן.

מלאו פרטים ונחזור בהקדם